Ch'ti modélisme naval et autres
Bienvenu sur le forum
enregistrez vous pour naviguer avec nous
Et n'oubliez pas de vous présenter dans la rubrique pour
Pour les membres connectez vous simplement

Welcome in the forum.
register and browse with us
And do not forget to introduce yourself in the section for
Ch'ti modélisme naval et autres
Bienvenu sur le forum
enregistrez vous pour naviguer avec nous
Et n'oubliez pas de vous présenter dans la rubrique pour
Pour les membres connectez vous simplement

Welcome in the forum.
register and browse with us
And do not forget to introduce yourself in the section for
Ch'ti modélisme naval et autres
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilPortail*S'enregistrerConnexion
eine histoire bin Ch'ti 19_vzo10 eine histoire bin Ch'ti Loco_110 eine histoire bin Ch'ti 20200218 eine histoire bin Ch'ti 20200219
-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
69.99 € 139.99 €
Voir le deal

 

 eine histoire bin Ch'ti

Aller en bas 
2 participants
AuteurMessage
michel jean
Quartier-maitre 1er classe
Quartier-maitre 1er classe
michel jean


Messages : 87
Date d'inscription : 26/08/2017
Age : 73
Localisation : Saint Amand les eaux

eine histoire bin Ch'ti Empty
MessageSujet: eine histoire bin Ch'ti   eine histoire bin Ch'ti Icon_minitimeDim 1 Nov - 17:34

Salut tizotes !

Z'allez pas croire, ché bin eine histoire, mais ch't'eine histoire vraie pusqu'elle a concerné quéqu'un dé m'famile.

Cha s'est passé durant l'hiver 41 ou 42 (j'ai pu souv'nir exact). Ch'tram Valenciennes Saint Amand y'to bondé d'ouvriers réquisitionnés quand à l'arrêt du Petit-Paris, v'là eine dondon survitaminée qui grimpe pa ch'porte du miyeux ingoncé din z'eine fourrure de star du ciné. Ch'tram l'avo pas fait deux chin mètes qué ch'wagon y fleurot l'cocotte pis qu'din ché boxons pou Teutons.

A vire tertous arnifler, ch'dondon elle sé ringonsse comme un paon et dit; "Pure zibeline de Sibérie. Un cadeau de mon chéri. Et le parfum, c'est Soir de Paris à 150 francs le flacon"...  

Tous ché pauf'gins y font semblant dé n'pas avoir arniflé l'odeur du marché noir à tin arracher ché poils du nez...  Ch'tram l'avo pas fait deux chin mètes ed pus qué ch'gros Marcel y décolle eine cuiche dé ch'banquette ein bo et qui t'in invoie eine musclée d'chez musclé, comme celle d'ein k'viau gavé au picotin, et qui fleurot tout autin grandmin.

L'nez dé ch'gravosse y frippe comme ch'ti d'ein tchin in rache et elle sé met à souffler tout autant qu'un k'vau aussi.

Ch'gros Marcel sans s'démonter il y dit; "Fleur d'haricots. Vingt centimes du kilo. Cha vient du gardin d'min biau-père"".
Revenir en haut Aller en bas
jerome v
Amiral de la flotte des ch'ti -co administrateur
Amiral de la flotte des ch'ti -co administrateur
jerome v


Messages : 1494
Date d'inscription : 17/03/2020
Age : 46
Localisation : Doudeauville

eine histoire bin Ch'ti Empty
MessageSujet: Re: eine histoire bin Ch'ti   eine histoire bin Ch'ti Icon_minitimeDim 1 Nov - 17:50

mdr2

_________________
Bien cordialement Jérôme Very Happy
Revenir en haut Aller en bas
michel jean
Quartier-maitre 1er classe
Quartier-maitre 1er classe
michel jean


Messages : 87
Date d'inscription : 26/08/2017
Age : 73
Localisation : Saint Amand les eaux

eine histoire bin Ch'ti Empty
MessageSujet: eine aut' din ch'foulée   eine histoire bin Ch'ti Icon_minitimeDim 1 Nov - 19:44

Cha s'passe ein tcho ko pu tard. Ein fait, après lch'libération éd'Dunkerque qui, comme chacun sait, a ein tcho ko tardé.

Ch'vielle Angèle étot bin imbêté parch'qu'elle avo cassé é'ch'seul paire ed leunettes qui l'y resto. Elle s'in va donc parmi les ruines et les carcasses ed'carettes brûlées cacher après sin sauveur. Tertous l'sait p't'ête nin, mais à ch't'époque, les survivants zétotent putôt accagnardés din ché caffes parce qu'y'avo pu grandmin ed baraques ed'bout. Pou ché gins, comme pou tous ché commerces et autres bureaux ed toutes sortes, chéto article vingt-deux, chacun y s'démerte comme y peut.

A un carrefour, v'là not Angèle qui ké ed'vant un pauf jonne trouffion tout dro débarqué ed' Clermont-Ferrand.

"Bonjour min tcho. Te sauro pas dusqu'é j'peux trouver un zieuteu, des fos ?"

Interloqué, ch'bidasse y n'sait né quoi trop réponte, pas d'pus ein Français académique qu'ein patois Bougnat pasqué cha n'fait qu'tros jours qui est là. Et cha s'vo. Minme pou ch't'Angèle qué complèt'min miro. Du ko, d'vant ch'ti qu'elle print pour un Amerlo à causse dé ch'tuniforme, elle sort dé ch'poche ché leunettes cassées ein s'disant qu'un tcho exemple ché pu sur qu'un long discours, seurtout pou ché éstringés.

"Ah ! Vous voulez dire un oculiste ?" S'exclame ch'trouffion tout contint dé n'point passer pour un con ed'vant ché zindigènes.

"Commin cha ein oculiste ?! S'énerffe Angèle... Ché pas Djeu possip ed'vire des gamins aussi peu respectueux des anciens ! Ché pas à min cul qu'j'ai maux, ché à mes zi !...  j'ai point hémorroïtes, boubourse, ché un glaucome qué j'ai !"
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





eine histoire bin Ch'ti Empty
MessageSujet: Re: eine histoire bin Ch'ti   eine histoire bin Ch'ti Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
eine histoire bin Ch'ti
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» histoire d'en rire
» histoire de curé
» une histoire !
» histoire de vers
» Une Histoire Corse ...

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Ch'ti modélisme naval et autres :: DIVERS :: Le coin détente-
Sauter vers: